2 Nisan 2019 Salı

Keçe Kapı Süsleri




Bebek Odası ve çocuk Odası Dekorasyonu için örgü kapı süslerinden bahsedip te Keçe Kapı Süslerinden bahsetmemek olmaz. Neden dermisiniz bilmem ama ben yine de anlatıcam 😊

Keçe kapı süsleri 10-12 yıl kadar önce hayatımıza girdi.
o dönemlerde ben bir tekstil firmasında muhasebe personeli olarak çalışıyor ve iş stresinden uzaklaşmak, zihinsel olarak dinlenmek amacıyla hobilerimle uğraşıyordum. Kitap okumak haricinde elişlerine olan merakım ve üretme isteğim yeni arayışlara sokmuştu beni. Bu arayışlar sırasında amigurumi ve keçe ile tanıştım, denemeler yapmaya başladım. Ördüklerimi diktiklerimi kendim kullanıyor ya da çevremdekilere hediye ediyordum.. zamanla artık ihtiyaç fazlası işler çıkmaya başlamış, çevremden satın alma talepleri gelmeye başlamıştı..  

Bu arada blog dünyası ile tanışmış ve bir blog açıp hobilerimi blog ortamında paylaşmaya başlamıştım.. Tabi blog paylaşımları ile daha fazla kişiye ulaşmak yeni yaptığım keçe süslerden siparişler almamı sağladı ve ağırlıklı olarak keçe ile çalışmaya başladım.. böylece Cicibici işler doğdu ve ben keçeden yaptığım kapı süsleri, magnetler,  yastıklar ve diğer ürünler ile artık siparişler almaya başladım..  

Yaklaşık 9 yıl önce hobi olarak başladığım keçe tasarımlar, artık benim için ek gelir kaynağı oluyordu, hobimden para kazanmaya başladım, bir süre sonra gelen siparişleri vaktim olmadığı için geri çevirmeye başlamıştım çünkü, gündüz muhasebe işime devam ediyor ve sadece akşamları keçe ile ilgilenebiliyordum. tempo yoğun olunca ya keçeyi ya da muhasebeyi bırakmam gerekti, ikisine de yetişmem mümkün değildi ve ben de Keçeyi meslek edinmeye, iş hayatıma cicibiciişler le devam etmeye karar verdim. Yani nerdeyse 5 yıldır artık tam zamanlı olarak bu işi yapıyorum ve tam da bu nedenle Keçe kapı süslerinden bahsetmemek olmaz diyorum 😉..

Şimdi sizinle paylaşacağım keçe kapı süsleri benim yaptıklarımdan olmayacak, ilham aldıklarımdan, beğendiklerimden, bende tam bundan yapacaktım hay Allah yapmışlar bile dediklerimden 🙈...

Hadi bakalım şimdi bol fotolu kısma geçip lafı fazla uzatmayalım. Bugün epey gevezelik ettim, özlemişim laf aramızda.🙈  başka bir gün yine sohbet ederiz belki ne dersiniz? siz de sohbet etek isterseniz aşağıdaki yorum kutucuğu bunun için çok kullanışlı. Bi deneyin derim 😎😉



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder